sobota, 23 kwietnia 2016

Akwarium się rozwija

Dawno już nic nie napisałem bo i niewiele nowego się działo. W zasadzie nic nowego. Filtr pracuje (bardzo dobrze i po miesiącu zastąpiłem stary wkład z poprzedniego filtra (fizelinę) ceramiką. Teraz jest już ceramika, zeolit i wata z gąbką. No i filtr pracuje bardzo fajnie od ponad miesiąca. Nawet przepływ musiałem troszkę skręcić bo neonkami miotał po akwarium. A spadku przepływu nie zauważyłem. Czyli jest dobrze.
Teraz akwarium wygląda tak:
Bardzo ładnie rośnie Rotala. Już wielokrotnie musiałem ją przycinać a końcówki które docierają do powierzchni łapią ładny różowawy kolorek. Ogólnie wyglądają pięknie. To po lewej to Wąkrotka zwyczajna. Urosła z jednego marnego listka który zaplątał się wśród roślinek z poprzedniego akwarium (a myślałem, że zmarniała całkowicie już dawno). A jednak wystarczyło mocniejsze światło, trochę nawożenia i odrosła bardzo szybko.
A tak wygląda Rotala (przed przycięciem). W tygodniu będę musiał ją trochę przykrócić.
Także to ostatni moment kiedy wygląda tak ładnie. Bo po cięciu to trochę uroku straci. Ale odrośnie jeszcze ładniejsza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz